Reodor F Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 I byen Mostar i Bosnia spottet jeg den lekre medaljen nedenfor for to dager siden. Neppe denslags Skoda-spottings man er ute etter, men det er ingen grunn til å skjemmes over slike veteraner :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Hvis jeg ikke husker feil så er det vel hekkmotor på disse...RESPECT! Jævli feit spotting der Vidar! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 her er alt av skodaspottings intresssant ingen skoda skal holdes utenfor Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Den var rå da Reodor, hehe Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Den var rå da Reodor, hehe Ja, den er drittøff. Og legg merke til den ekstra rattlåsen. Eieren er tydelig glad i vogna si :D Ekstra artig er det at bestefattern hadde en kliss makan på slutten av 70-tallet. Før det hadde han Wartburg og etter det hadde han 2x Skoda 120 LS. Østblokk all the way... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Jeg så ikke ratt låsen før du sa det, HEHE men han har innvistert der ja. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 skoda octavia 1 stv spotta idag kjørende på e18 utenfor hjortnes kaia. den var litt fin med sota ruter og noen litt snåle baklykter. bilen er for øvrig sølvgrå Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 skoda octavia 1 stv spotta idag kjørende på e18 utenfor hjortnes kaia.den var litt fin med sota ruter og noen litt snåle baklykter. bilen er for øvrig sølvgrå Snakk om agurktid :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Jeg spottet en sort RS i Tønsberg i natt til søndag, den sto parkert, jeg hadde det travelt så jeg hadde ikke tid til og se noe spess på den... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hei jeg spotta TO RS`r i dag, en på parkerings plassen på Amadeus dyrepark, og en på vei hjem, dem på parkeringsplassen tok jeg bilde av, men ikke den gule siden jeg kjørte :) det første jeg tenkte på når jeg så den gule, var at det kanskje var den gamle til Mr. Mikael her.... men tror ikke den hadde Sort ramme på grillen... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg og bruttern (og 80 000 andre) var en tur på Hockenheim Ring i helga. Formel 1 må vite. Bak tribunene sto det en alldeles lekker Superb, eller Super-B som vi kaller den... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Et lekkert stykke metall, kort sakt.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Er ikke den basert på Golf 5? (Mens den forrige var Passat-basert.) Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Spotta denne og den nye eieren i dag. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Puhh, godt den er hel og pen :hellothere: Eller som Olé sa: Et lekkert stykke metall... /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg