Celica lover Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Jeg fikk et sentrallås sett av en jeg kjenner som var til golf 2... var noe vakumstyrt eller no?! noen som har vært borti dette og kunne hjulpet meg litt på vei? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Drit i hele vakuumsystemet og kjøp deg et universalt sentrallåssett. Mye enklere å montere er det også:) Se her f,eks:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 er ikke såååå vanskelig og montere vakuumsystemet, bare innebærer mye dragning av vakuumledninger :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 nå er det sånn at jeg skal bruke det vakumstyrte da... og jeg skal "strippe" hele bilen snart, så da tenkte jeg det hadde vært en fin anledning til å få gjort det da... DET jeg EGENTLIG lurte på var om det var noen som hadde gjort det før som kunne sakt sånn ca. hvor og hvordan jeg skal koble tingene???:P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kladden17 Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 gammel tråd men prøver alikevel.... jeg har vakum styrt sentral lås oppsett i golf'n min, 91 mod for ordens skyld, hvor kan hoved enheten sitte? den som styrer detta greiene, probleme er at det ikke funker overhode detta systeme, hva kan jeg gjøre for å fikse det? skal IKKE kjøpe nytt universalt før jeg absolutt yterst må det.... håper på gode svar å løsninger!! Siter vw golf mk2 1.8 (vraket) nissan almera n15 1.4l (vraket) vw golf mk2 1.8 (selges </3) Saab 9-3 s 2.0i (selges) Passat B5 1.9 tdi (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 I mine Golfer har den stått under høyre baklykt.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kladden17 Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 hvordan kan jeg få detta systeme til å funke, det fulgte ikke med noen form for sender til å skru det av eller på eller er det slik at når du låser opp så låser alle opp? lite peil her:( litt surt for tank lokket er stengt pga at det ikke funker.... me mindre eg går inn i bagasje rommet å drar pinnen tilbake for hånd.... Siter vw golf mk2 1.8 (vraket) nissan almera n15 1.4l (vraket) vw golf mk2 1.8 (selges </3) Saab 9-3 s 2.0i (selges) Passat B5 1.9 tdi (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg