Stagen Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 GOd 17 mai folkens =) når jeg svinger i lav hastighet med mye rattutslag så får jeg en banke\kneppe lyd fra venstre side foran. Noen som har peiling ? kunne nesten tro at det hørtes ut som en fjer som blir trekt i sammen og sluppet ut igjen.,, Veit ikke helt jeg... Kan noen hjelpe ? Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cypher1988 Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 jeg har hørt det før, men det var ikke på en bora da.... Men det kan være hjul lagrene, eller så er det et ledd i svinge opplegget som begynner å gå Men jeg er ingen ekspert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 kom på noe mere i dag å.. =( når jeg kjører med svak høyre sving å jeg gir på så kommer den en banke lyd fra ( tror det er venstre framdekk ) å bilen rister.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 etter litt feilsøking i går kveld ble feil funnet.. svaret var knekt senke fjær foran.. ny er bestillt =) Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cypher1988 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 bra det ikke var værre da Men hvordan har du klart å knekke den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 si det du.. har vel fått litt juling da :P Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg