Holzmann Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Veldig pen bil! Det er noe spesielt med E36 Cab/Coupe, utrolig fete biler :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steel bmw Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 hehe, ja jeg ser det nå:P men tenkte på en sånn med dobbel eksos utgang og indeed noe lavere. prisen ligger på de felgene da, likte kanten. Siter Bmw 1-serie E81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Veldig pen bil! Det er noe spesielt med E36 Cab/Coupe, utrolig fete biler :D Takk takk :D ja er fornøyd, skal bli godt å få skrudd å kosa seg i vinter når den skal stå inne i varmen ^^ Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 hehe, ja jeg ser det nå:P men tenkte på en sånn med dobbel eksos utgang og indeed noe lavere. prisen ligger på de felgene da, likte kanten. Ja det skal skje en del bake å på siden, ny bakfanger samt sideskjørt kommer når snøen er her. fant disse på finn.no ubrukt i eske for 5lapper med dekk så ble det 11 000 men ser de selges ny fpor rundt 18-20 med dekk. liker de godt jeg :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 hva tror folket om brock b1 8,5x17 10x17 å samt ta den ned 2cm til. Her innebærer det jo også valsing. Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Har skjedd litt. Fått laget dørpanel Kommer bilder når de blir montert om en stund. har også bestilt diverse saker: Bremseklosser foran + bak Dørpakning venstre Toppakning Toppdekselpakning Viftereim Blinksett foran, shadowline 30 clips til dørtrekk Sideskjørt infinity hekkskjørt infinity DTM-spoiler under hekkskjørt alugitter til bakfanger Impregnering til kalesje Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannie Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Dette var litt moro å se. For 3 år siden kjøpte jeg en bil AKKURAT lik din. Det var akkurat like 18" momo felger og jeg byttet til akkurat like 19" felger med akkurat samme dekk dim :) Btw. Jeg byttet til 215 bredde på dekka etterhvert, da slapp jeg all slags subbing og jeg kunne senke mer. Sporet ikke i det hele tatt. Kunne senke såpass at felgene var under skjermen, og subbet fortsatt ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Dette var litt moro å se. For 3 år siden kjøpte jeg en bil AKKURAT lik din. Det var akkurat like 18" momo felger og jeg byttet til akkurat like 19" felger med akkurat samme dekk dim :) Btw. Jeg byttet til 215 bredde på dekka etterhvert, da slapp jeg all slags subbing og jeg kunne senke mer. Sporet ikke i det hele tatt. Kunne senke såpass at felgene var under skjermen, og subbet fortsatt ikke. Heheh :) Ikke ofte det skjer :) Okey så 215/35x19 front and bak ? vil ha den ned litt mer men går ikke sånn som det er nå :/ Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Kan jo legge ut lutt update :) Dørtrekk montert. Øyelokk lakket å montert. Sideskjørt lakkert å montert (jada "mutter" får lakk på seg de å :) Lillevingen å bakfangern. Nu er grill inne til lakkering så den får samme farge som bil, det er også listene på døra. Ellers så skal det ny eksos på, den ligger i kjelleren så den kommer på islutten av april. P.S Bilen blir ikke brukt på vintern så det er ingen som ser de vinter "felgene" der... ;) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannie Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Heheh :) Ikke ofte det skjer :)Okey så 215/35x19 front and bak ? vil ha den ned litt mer men går ikke sånn som det er nå :/ Ja, skiftet til den dekkdimensjon foran og bak ja, fikk fin strekk på dekkene og så mye bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 heisann, så ut som en fin bil det der, lyst og kjøpe hardtop forresten? :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Hei :) Jo takk :) begynner å blir bra. Hardtop, neitakk, bruker den ikke på vinter å synes ikke det er noe fint :P Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 vurderes solgt :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg