Minivafle Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Hei Tenkte jeg sku lage en tråd om bilen min. Etter en go del andre biler bestemte jeg meg for at jeg sku ha cab. Valget datt da på en Bmw å siden pengboken ikke er alt for tjukk ble det en 318i. Bilen var eid av en i Stavanger, litt eldre herremann (50+) som har behandlet bilen veldig pent. Det er en 1996 modell som har rullet 150 000. Slik så den ut når jeg hentet den Det som skal gjøres å har blitt gjort: *Nye felga 19" Done *Nye Bakløkte ( Klare blinkelys ) *Nye Blinkelys fremme Bestilt *Ængel Øya bestilt *M3 Leppe fremme under front fanger sak bestilt *Nye Speil Type M3 *Stereo 2x12"/ Frontsett Done men må monteres Dette var sommerfelgene som fulgte med 225/45/18 mener jeg det var. Slik ble den med ny felgene 235/35 19 fremme og bake :) Meget førnøyd med resultatet, eneste er litt subbing bake på høyresiden p.g.a demperen er litt sliten så den er 2cm lavere der enn på venstre siden. Skal bytte begge demperne bake så blir det perfekt. ellers skal jeg om ikke så lenge få montert stereo å diverse annet snacks som kommer i pakker fremover. Har ikke best økonomi p.g.a man er læling men skal ta ting sånn ettervært :) Mere kommert ettervært som det blir gjort :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 pen cab det der.. liker at du skriver *Ængel Øya lol fett da. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Takk :) Viktig me litt dialekt ;) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Blei pent det der ja! :D Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 takk takk :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Gratulerer med cab! Ser ut som et strøkent eksemplar :) Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Da var 2 pakker kommet til meg nye blinkelys fremme å GT leppen. Skal få montert dette imorgen :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Blir bra dette:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hey Miniupdate: Fikk montert nye blinkers igår, jeg syns det ble penere :) Ellers leter jeg etter en plass jeg får tak i m-tech leppen som skal under m-tech frontfanger. Den som GT Leppen skal monters i. :) Bilder fra blinkers bytte Gamle blinkers nye blinkers Ellers blir det bestilt diverse deler så snart det kommer litt penger :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 kul bil :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Takk :) skal bli bedre var planen :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Lurte på hvordan air rides fungerer? Fungerer dette bra på biler? tnekte på settet fra streetdesign. er det kvalitet slik at det varer en stund. Å hvordan er det på vinteren? Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Hei gutter har en case her, sku montere m-leppa idag, men akkurat som om den er 1.5cm for kort på vær side når den kanten skal bak med fronthjulene der. Kan det være uorginal frontfanger ? så den ikke passer? Uansett vi noen forslag hvordan jeg kan løse dette? Vil jo se dumt ut om jeg "kutter" vekk den kanten for da når den jo ikke helt bak, så leppen vil jo se litt rar ut? Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 gt leppen passet perfekt den som er under m-leppa så den passet perfekt i lengde mot frontfanger Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hei gutter har en case her, sku montere m-leppa idag, men akkurat som om den er 1.5cm for kort på vær side når den kanten skal bak med fronthjulene der.Kan det være uorginal frontfanger ? så den ikke passer? Uansett vi noen forslag hvordan jeg kan løse dette? Vil jo se dumt ut om jeg "kutter" vekk den kanten for da når den jo ikke helt bak, så leppen vil jo se litt rar ut? løst:D Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg