Gå til innhold

GirlsGoFast@Rudskogen 20 juli

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Banekjøring på Rudskogen Motorsenter KUN for jenter.

 

Vi gjentar suksessen og 20 juli 2008 har GirlsGoFast boket Rudskogen motorsenter å inviterer alle jenter i Norge til en fartsfylt dag! Det blir banekjøring EXKLUSIVT for JENTER! Datoen er satt til søndag 20 juli og vi får kjøre fra 13 til 18! Dette er midt i fellesferien sånn at flest mulig skal ha muligheten til å være med.

 

Vi anbefaler at de som vil kjøre melder seg på så fort som mulig.

I fjor endte vi med 70 påmeldte.

Alle instruktørene har bred erfaring med banekjøring slik at de kan gi både ferske og ikke så ferske gode tips.

 

i fjor som året før var det et veldig bredt spekter av biler. alt fra 90 HK til 700 HK, men det aller viktigste: masse jenter med godt humør som hadde en veldig morsom og lærerik dag!

Dette vil vi se i år også!

 

Banekjøringen er KUN for jenter og det blir heller ikke ingang for publikum. Gutter kan få være med hvis de kommer sammen med en jente.

 

Ikke drøy for lenge nå jenter. Ikke la sjansen gå fra deg å bli med på banekjøring i regi av GirlsGoFast.

 

Vi setter et tak på 90 biler. Førstemann til mølla konseptet gjelder!

Dette er fordi vi skal få en dag hvor både nybegynnere og erfarne

skal ha muligheten til å taste bilen sin i rolige former og at det ikke blir trangt på banen.

 

Pris : 500 kr. Muligheten til å kjøre med instruktør hvis det ønskes

påmelding: girlsgofast@gmail.com

 

Ønsker du stand på vært treff eller trenger presse akkreditering? ta kontakt girlsgofast@gmail.com

Velkommen

 

web_stor.gif

Nissan primera P10

nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentligt bare lyst og komme og titte på jenter og slikt jeg, men har ingen vennier og ta med meg, slepper dere meg ikke inn hvis jeg kansje lar dere putte hånda deres ned i lomma mi mens jeg nynner på denne sangen her http://www.youtube.com/watch?v=LAEQzVv_Itc&feature=related

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår