stoffers Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Hei. Har store problemer med startsperren på bilen min. Chrysler voyager 2.5td 1995. Den vil rett og slett ikke. Tenner ikke engang! Noen som kan hjelpe meg? Siter Volvo 850LW 1995 - 2,0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Hei.Har store problemer med startsperren på bilen min. Chrysler voyager 2.5td 1995. Den vil rett og slett ikke. Tenner ikke engang! Noen som kan hjelpe meg? har du nøkkel med chip inni? hvis du låser opp og igjen bilen, samt srkrur tenningen av og på så vil du kunne klare å få bilen til å kjenne igjen nøkkelen Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffers Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 har du nøkkel med chip inni? hvis du låser opp og igjen bilen, samt srkrur tenningen av og på så vil du kunne klare å få bilen til å kjenne igjen nøkkelen Har ikke med chip. Har bare sånn dytt nøkkelen i døra og vri om nøkkel. Hehe Siter Volvo 850LW 1995 - 2,0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Har ikke med chip. Har bare sånn dytt nøkkelen i døra og vri om nøkkel. Hehe da må du låse opp og igjen bilen din flere ganger, så skal du klare å starte. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffers Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 da må du låse opp og igjen bilen din flere ganger, så skal du klare å starte. Med nøkkelen, eller holder det å dytte på låsene innvendig? Fordi låsen på førerdøra virker ikke. Siter Volvo 850LW 1995 - 2,0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Med nøkkelen, eller holder det å dytte på låsene innvendig? Fordi låsen på førerdøra virker ikke. fungerer ikke sentrallåsen? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffers Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 fungerer ikke sentrallåsen? er itte sentrallås på den:( Er extrautstyr Siter Volvo 850LW 1995 - 2,0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg