meloh Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Kjøpte meg ny spiller Pioneer. Bytta ut mot biltema spiller. Problemet er at antenne tilkoblingen på denne spilleren ikke er den samme, det vil si at koblingen på pioneer spilleren har et dypere hull hvis dere skjønner. Må jeg bytte ut hele antennekontakten eller finnes det en måte jeg kan forlenge den på? vet at det er dårlig forklart. Har en audi 80 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tæven Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 kjøp deg ny antennekobling/ledning du :) Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/187327-granada-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Kjøpte meg ny spiller Pioneer. Bytta ut mot biltema spiller. Problemet er at antenne tilkoblingen på denne spilleren ikke er den samme, det vil si at koblingen på pioneer spilleren har et dypere hull hvis dere skjønner. Må jeg bytte ut hele antennekontakten eller finnes det en måte jeg kan forlenge den på? vet at det er dårlig forklart. Har en audi 80 dra på torsho, biltema eller en bilstereobutikk. da skaffer du deg en antenneovergang fra "liten rund til lang en.. koster sikkrt 40kr eller noe sånt.. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg