Crypto Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Noen som vet om ombygde ascona c i Norge? Hvilken er råest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zupreme Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Denne: Rune Nordby sin... http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=188082 Siter 00 Omega 2,2 16V 86 Ascona "GSi" 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Liten vits å legge ut en link der man må være betalende medlem for å lese.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Flere bilder av Rune sin.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Flere bilder av Rune sin.. omg den er d*** kul! jeg var på OMC treffet, men da satt jo ikke fronten på så det ar litt vanskelig å vite om den var kul eller bare helt O.K! :eddie Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Bilen til Rune er også godkjent med c20ne turbo. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Likar egentleg ikkje Ascona C sidan det er feilhjulstrekk, men jaggu trur eg at eg kunne køyrd den Ascona Cn :D Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjelcus Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Til KadettKris: Må da ikkje ha på fangeren for å se om den er kul vell? Syntest den var fet uansett om den var på eller av :P Siter FULL RULLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg