olehenri Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Gleder meg til å se resten av forslagene! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 t_roenningbakken@hotmail.com Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Det gjør jeg også! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 2t og 10min til denne avsluttes! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 hva skjer her ? har dere bestemt dere ? jeg kan sikkert mekke noe med bruk av 3D program og PS hvis det forsatt er åpent for tilbud MEN jeg trenger liittt info som størrelse ? farger ? tema ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 vis du rekker det på 2 timer så! mail adresse? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Da sendte jeg inn ett forslag.. 15 Kjappe minutter før deadline ble brukt, håper det var nogenlunde brukbart! Sorry, har hatt bursdagsfeiring siden torsdag (kan du stave 3-dagers for meg?) så det preger nok resultatet litt.. Har det selvsagt som .ai hvis det skulle vært interesant å bruke noe av det! GOD NATT! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Da er konkuransen over og her er vinnern! All gratulasjon til mikael johansen..! Takker for alle gode forslag! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Gratulerer til vinner der gitt! Trodde det skulle være ggklubb.net logo jeg igrunn.. :fatality: Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 takk! :D Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Altså indesign f.eks Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 for de som vil se logoen i bruk etc, besøk http://www.gudbrandsdalgatebilklubb.com :=) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg