ssagat Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Skal på eu kontroll neste måned, deretter skal jeg sette turbo på bilen:) Så det jeg lurer på er hvor mye kan jeg hente ut av den (M43) uten å måtte skifte innmat, drivverk, osv ? og hvor kan jeg få tak i et komplett kit med ALT jeg trenger ? Vil dessuten ikke høre at det er billigere å sett i en større motor osv, jeg vil ha turbo på denne, fordi det er få andre som har det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 må nok skifte understell, uansett.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 må nok skifte understell, uansett.. Hvorfor i alle dager må jeg bytte understell ??? Med tanke på sikkerhet, så er allerede bremsene oppdatert ( skive foran og bak, EBC..), samt powerflex foringer, x-brace, Jamex sport kit 5003 osv. Dessuten er den levert med så kalt M-technic pakke. så den har flere støttestag enn vanlig.. Skal holde i masse vis for rundt 200 hk... Spørsmålet var hvor kan jeg få tak i et komplett kit og hva tåler innmaten? ikke hvorvidt understellet må skiftes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hør på http://www.bimmers.no , er flere der som har peiling på BMW :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg