speedyracing Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 tøffe grrøfte lys og angeleys gjorde seg det. men den lakkerings inni bilen hvorfor blått? Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 prøver vel å matche utsiden :P Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 tøffe grrøfte lys og angeleys gjorde seg det. men den lakkerings inni bilen hvorfor blått? Takk. :) Som Minivafle sier, skal matche utsiden. Er ikke helt riktig farge, men planen etterhvert er og få tak i rett lakk og ta det på nytt. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 detaljer er viktig:D Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 detaljer er viktig:D Så sant, så sant! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Er som ofte så detaljer som utgjør de store forskjellene :P Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 det er greit nok men ikke for og tråkke på noen tær her synes ikke den fargen var så pen. kan hende det blir bedere med riktig farge og du skal ha kredd for og tørre og prøve. men tipse mitt er og få det til og se mest murlig "fabrikert" ut da. så det er en sammen heng og fargene ikke stikker seg for mye ut men man legger merke til det. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 det er greit nok men ikke for og tråkke på noen tær her synes ikke den fargen var så pen. kan hende det blir bedere med riktig farge og du skal ha kredd for og tørre og prøve. men tipse mitt er og få det til og se mest murlig "fabrikert" ut da. så det er en sammen heng og fargene ikke stikker seg for mye ut men man legger merke til det. Jeg synes ikke det ble så galt, eneste er at lakken er litt for lys i forhold til lakken på bilen. Men er ikke så langt unna samme farge når man ser det irl. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 hvis jeg sku kjøpt meg en bmw så hadde jeg LETT tatt lister som var lakkert i bilens farge istede for noen form for skog til lister :p Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Er som ofte så detaljer som utgjør de store forskjellene :P Dype ord her nå David. Hehe :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Da har jeg fått mine CCFL-ringer. Takk for tipset! Men så var det å få de inn i lyktene... Her er jeg ganske blank. Ut meg hele lykten? Hvordan er de festet? Måtte du av med hele frontfangeren? Jeg har jo facelift-lykter så det er kanskje litt anderledes enn dine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Da har jeg fått mine CCFL-ringer. Takk for tipset! Men så var det å få de inn i lyktene... Her er jeg ganske blank. Ut meg hele lykten? Hvordan er de festet? Måtte du av med hele frontfangeren? Jeg har jo facelift-lykter så det er kanskje litt anderledes enn dine... Bare hyggelig. :) Du kan jo ta ut hele lykta og gjøre alt inne, kanskje like enkelt, hvem vet. Jeg gjorde alt mens lykta sto på bilen, er bare og først ta av den pakninga som ligger over glasset, så er det 3 klips over, 3 klips under (bak lyktespylerne), og et klips på hver side av lykta, så er hele glasset av. Da er det bare og dra forsiktig ut det "dekselet" som er inni lykta som skjuler alt som er bak. Så er det bare og feste ringene, og legge ledningene ut en plass bak der. Kan hende det er forskjell til facelift, det vet jeg ikke. Men uansett om du skal ut med hele lykta, så tror jeg ikke du må av med hele fangeren.. Men husker jeg ikke helt feil var det et par fester bak lyktespylerne, det må du nesten bare se selv på din, kan jo hende det er forskjell. Men om du har lyktespylere, husk og være forsiktig med og ikke dra disse for langt ut, for da spretter de av, og det står trykk på de. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Glimrende! Høres ut som det er samme patent på facelift som det du beskriver. Har lyktespylere og må tydeligvis av med det dekselet som ligger rundt, for å komme til de 3 klipsene under. Det var der jeg stoppet sist :) Jeg får prøve ut dette i morgen. En ting til: Hvordan gjorde du det med de adapterene til ringene? Stripset de fast nede i motorrommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Glimrende! Høres ut som det er samme patent på facelift som det du beskriver. Har lyktespylere og må tydeligvis av med det dekselet som ligger rundt, for å komme til de 3 klipsene under. Det var der jeg stoppet sist :) Jeg får prøve ut dette i morgen. En ting til: Hvordan gjorde du det med de adapterene til ringene? Stripset de fast nede i motorrommet? Jeg dro bare det dekselet rundt lyktespylerne litt fram, så kom jeg til klipsene. Jeg brukte borrelås med lim på, på spylerveske-tanken på høyresida, og på hjulbuen på venstresida. Funker fett. :) Husk og IKKE forkorte/forlenge ledningene til inverterene, de er veldig følsom. Har svidd 2 stk pga det :P Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Har endelig fått på ringene. Lagt ut bilder på tråden min. Mange takk for alle tipsene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.