Gå til innhold

wallah's BMW 316i E46

Ranger emnet


wallah

Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er greit nok men ikke for og tråkke på noen tær her synes ikke den fargen var så pen. kan hende det blir bedere med riktig farge og du skal ha kredd for og tørre og prøve. men tipse mitt er og få det til og se mest murlig "fabrikert" ut da. så det er en sammen heng og fargene ikke stikker seg for mye ut men man legger merke til det.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er greit nok men ikke for og tråkke på noen tær her synes ikke den fargen var så pen. kan hende det blir bedere med riktig farge og du skal ha kredd for og tørre og prøve. men tipse mitt er og få det til og se mest murlig "fabrikert" ut da. så det er en sammen heng og fargene ikke stikker seg for mye ut men man legger merke til det.

 

Jeg synes ikke det ble så galt, eneste er at lakken er litt for lys i forhold til lakken på bilen. Men er ikke så langt unna samme farge når man ser det irl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mine CCFL-ringer. Takk for tipset!

 

Men så var det å få de inn i lyktene... Her er jeg ganske blank. Ut meg hele lykten? Hvordan er de festet? Måtte du av med hele frontfangeren? Jeg har jo facelift-lykter så det er kanskje litt anderledes enn dine...

 

Bare hyggelig. :)

 

Du kan jo ta ut hele lykta og gjøre alt inne, kanskje like enkelt, hvem vet. Jeg gjorde alt mens lykta sto på bilen, er bare og først ta av den pakninga som ligger over glasset, så er det 3 klips over, 3 klips under (bak lyktespylerne), og et klips på hver side av lykta, så er hele glasset av. Da er det bare og dra forsiktig ut det "dekselet" som er inni lykta som skjuler alt som er bak. Så er det bare og feste ringene, og legge ledningene ut en plass bak der. Kan hende det er forskjell til facelift, det vet jeg ikke.

 

Men uansett om du skal ut med hele lykta, så tror jeg ikke du må av med hele fangeren.. Men husker jeg ikke helt feil var det et par fester bak lyktespylerne, det må du nesten bare se selv på din, kan jo hende det er forskjell.

Men om du har lyktespylere, husk og være forsiktig med og ikke dra disse for langt ut, for da spretter de av, og det står trykk på de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende! Høres ut som det er samme patent på facelift som det du beskriver. Har lyktespylere og må tydeligvis av med det dekselet som ligger rundt, for å komme til de 3 klipsene under. Det var der jeg stoppet sist :) Jeg får prøve ut dette i morgen.

 

En ting til: Hvordan gjorde du det med de adapterene til ringene? Stripset de fast nede i motorrommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende! Høres ut som det er samme patent på facelift som det du beskriver. Har lyktespylere og må tydeligvis av med det dekselet som ligger rundt, for å komme til de 3 klipsene under. Det var der jeg stoppet sist :) Jeg får prøve ut dette i morgen.

 

En ting til: Hvordan gjorde du det med de adapterene til ringene? Stripset de fast nede i motorrommet?

 

Jeg dro bare det dekselet rundt lyktespylerne litt fram, så kom jeg til klipsene.

 

Jeg brukte borrelås med lim på, på spylerveske-tanken på høyresida, og på hjulbuen på venstresida. Funker fett. :)

Husk og IKKE forkorte/forlenge ledningene til inverterene, de er veldig følsom. Har svidd 2 stk pga det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår