wallah Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Da har jeg senka bak og idag, er enda overrasket over hvor enkelt det egentlig var. Mer utfordring og stå opp om morgenen! :) :D:D Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 JADDA se her ja :D Ble kjempebra det der;) litt mindre gummi å litt mere felg på agendaen eller? Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Blir nok noen andre å større felger etterhvert ja, er ikke helt min smak de som står på nå, men synes de er helt ok. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Liten update, fikk på angel-eyes idag! :) Min til venstre, en kompis sin til høyre. Edit: Et par nye bilder Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 for noen blåe lys a? det liker jeg:) fin bimmer btw Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
print.screen Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 for noen blåe lys a? det liker jeg:) fin bimmer btw Takk :) Var redd det skulle bli litt for blått, men jeg synes det ble ganske bra mot xenon. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Nja, litt skeptisk til blå angel eyes.. Trur heller ikke onkel politi blir så fornøyd med det der.. Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Nja, litt skeptisk til blå angel eyes.. Trur heller ikke onkel politi blir så fornøyd med det der.. Smak og behag. :) Jeg tror det blir bra når jeg får xenon i de nye tåkelysa, og liker hvordan det er med blåe ringer mot blåfargen på bilen min. Får se om jeg blir å få høre noe fra purken. I verstefall er det jo bare å bytte. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Vel, da er tiden snart kommet for bytte av cd-spiller, så jeg vil rett og slett ha tips på spillere som passer fint inn til resten av interiøret. Sleng gjerne med bilder/link. :D Lenger bak i bilen blir det midlertidig 2stk MDS 10" på en Soundstream 2-kanaler. Planen etterhvert er Hertz. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 er ikke sikker men synes jeg så bilen din på finn.no jeg skal du selge den? Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Da må du nok ha sett feil, med mindre det ligger en annonse der fra gamle eieren. Har ikke noe planer om å selge med det første i allefall. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Flott eksemplar! Har en 2003 316i facelift selv. Lurer på noen små ting. - Åssen fikk du av girkula? Jeg har rivi å sliti som fa.., men den rikker seg ikke! - Hvilken type angeleyes har du? Ringer som du satt på selv, eller bytta du hele lykta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Flott eksemplar!Har en 2003 316i facelift selv. Lurer på noen små ting. - Åssen fikk du av girkula? Jeg har rivi å sliti som fa.., men den rikker seg ikke! - Hvilken type angeleyes har du? Ringer som du satt på selv, eller bytta du hele lykta? Takk skal du ha! :) Den girkula som sto der når jeg kjøpte bilen var et feste knekt på, så den var løs fra før av. Så ikke så nøye på hvordan festemetoden var, men er noe slags klips på sidene som spretter på plass. Den nye trykte jeg bare rett nedpå, og den sitter bom fast nå. Vil tro at det kanskje går med et lite skrujern og bøye ut disse klipsene fra undersiden. Jeg bestilte bare ringer fra eBay, siden de lyktene med angeleyes til xenon koster rundt 5-6 lapper. Betalte rundt 350,- med frakt til Norge. :) Er litt skeptisk enda til blåfargen, kan hende de blir byttet med hvite ringer. Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Oki. Synes blåfargen såg fet ut. I alle fall på bildene inne fra parkeringshuset. Vurderer sterkt å gå til innkjøp av angeleyes jeg også. Men er fortsatt i tenkeboksen om jeg skal kjøpe bare ringer, eller helt nye lykter. Var det en komplisert operasjon å installere ringene? Borre hull i lyktene får å hente ut ledning osv.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg