Vecta96 Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 På sommeren har det vell ingenting å si om jeg bruker vann istede for frostveske på radiatoren ? Tenker på om vesken har noen kjølende effekt imotsetning til vann! : ) Siter Opel Vectra 96 1,7TD Opel Vectra 96 2,5 V6 CDX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen240 Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 nei men frostveska hindrer det i å ruste å eire i motoren om jeg ikke tar helt feil Siter B20 trimdeler ønskes kjøpt. PM http://www.bilforumet.no/nskes-kj-pt/217931-trimdeler-b20-nskes.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 På sommeren har det vell ingenting å si om jeg bruker vann istede for frostveske på radiatoren ? Tenker på om vesken har noen kjølende effekt imotsetning til vann! : ) Har ingen kjølende effekt nei, men viktigere er at frostveske er tilsatt rust/korrosjonshindrende middel. Dette hindrer tæring i motor og radiator osv. Så anbefaller deg å bruke frostveske også om sommeren.. Edit: Akkurat litt sent ute :) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg