Meling- Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Hei. audien min lugger noe helt enormt når jeg trør pedalen til gulvet. Fjusker/kutter tenninga. Hva kan dette være? Kan det ha noe sammenheng med at jeg har hatt store deler av det eletriske demontert? Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 det veit du vel kansje selv hvis den var slik før demontering så kan det jo være ... hender de lugger litt Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 nei, var ikke slik før. Er ikke snakk om litt lugging heller :P Er mer snakk om total kutt på tenninga ett halvt sekund. Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg