enrax Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Kjapt spørsmål... Noen som vet om det er noen forskjell på FM båndbredden på radio'en vist man kjøper den fra USA? (mener jeg leste det en gang...) Kan det være noen andre forskjeller? Tenkte å kjøpe en pioneer bilstereo fra USA siden jeg kjenner noen som kan ta med for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 ja det er forskjell, er oddetallsradio i usa, så de fleste kanaler vil ikke være mulig og få inn her i norge, og du mangler også rds Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enrax Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 ja det er forskjell, er oddetallsradio i usa, så de fleste kanaler vil ikke være mulig og få inn her i norge, og du mangler også rds Ok... Var det jeg i grunn tenkte. Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 På spilleren min kunne jeg velge mellom europeisk og amerikansk radio-oppsett... Er en Dual XDVD8181... Står ofte i specsa om dette er tilfelle, og da skal det ikke ha noe å si. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg