kimahlsen Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Bilen til min kjære har stoppet. Det er vel ikke helt ukjent at girkassa på Lupo er av ymse kvalitet. Hva er typisk feil på kæssæ?? Greit å vite før jeg åpner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Tror det bare er 1.4 som har utsatt girkasse der, har aldri hørt noe om 1.0 som jeg regner med hun har? Hva er symptomene? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimahlsen Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Det er høyfrekvent lyd i hvert gir, så det er nok kubbene inne i kassa som har tatt kvelden.. Synkroniserings ringene antakelig. Bilen går framover, men er vanskelig å sette i gir.. Den har ikke satt seg helt enda.. Bilen selges forresten etter at den er fiksa, blir Toyota på fruen istedet.. Makan til dårlig kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg