MD90Tech Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Har en orginal VW RNS MFD innstallert i min bil, men har noen issues: 1: Gatenavn synes ikke mens jeg kjører i kartmodus. 2: Kartene generelt inneholder lite informasjon. Jeg lurer på om det er noen update - enten til kartene, eller til selve enheten - som kan bedre på dette? Eller er jeg helt stuck med denne visningen..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
å-Håland Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 gaten du kjører i står vel mellom turteller og speedometer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hmm.. ..det har jeg ikke lagt merke til - skal se etter når jeg kjører til jobb i morgen. Men uansett: er det noen kartoppdatering med gatenavnene synlig på kartet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg