thingbø Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Jeg har fått noe bobler i lakken, og noen plasser har rusten trengt helt igjennom. Bør jeg bare la dette være, og håpe det ikke utvikler seg, eller bør jeg pusse ned og lakkere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 å la d være bør du ikke gjøre, rusten vil da spre seg mer å mer. så eneste løsning for å få stoppa å hindra det er å slipe bort rusta, grunne lakkere osv.... Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antkoma Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 få vekk alt rust,sparkle og lakere ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg