Wildzor Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Hei, har seg sånn at jeg lurer veldig på å kjøpe 320 eller 325 e36! Men hvor mye er forsikringa på på disse bilene? Stor forskjell? Skriv gjerne erfaringer om disse :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeVeger Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 jeg kjøpte meg e36 320 nyllig. sjekket opp på mange forsikrings selskap og det var STORE prisforskjeller. jeg er 20 år og har 30%. jeg kjøpte bare ansvars forsikring på gjensidige og den kom på 6800, synes ikke det var ille:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenr Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hvis du blir totalkunde (min. 3 forsikringer hus, reise, bil) får du automatisk 10 % rabatt. Garasje, alarm, en sjåfør mm. gir ytterligere mer rabatt. Anbefaler vel egentlig 20 åringer å kjøpe en dauere bil!!! kjipt men sant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg