GspRacing Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Har en 106 som eg har mistanke om at kanskje cløtchen litt skabby på .... Grunn: min søster klarte å løse an i 5. gir uten å kubbe an, og det uten å gi mer gass en normalt... Hvis han e ødelagt, e det nokken som vet kor dyrt deler e, og eventuelt om det går an å fikse sjøl...? pft Siter Vroom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 da clutch'en på 106'n til modern gikk, så ringte jeg snapdrive og et par andre verksteder. ingen ville ta på seg jobben. snakka om spesialverktøy og greier. ble til at vi tok det på bertel o. steen (peugeot forhandler) husker desverre ikke prisen. men hvis dette med "spesialverktøy" stemmer, høres det ikke ut som noe gøy å fikse det sjøl. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg