volvomaniac Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 I januar i år kjøpte jeg meg en 93 E34 520 24v vanos, ¨ fant ut at det var på tide med vår pusen, så det blei hel lakkering av bmw`n min:) den var stygg og sliten i lakken så fant ut at den trengte en makeover, da falt smaken på en ny farge, så det blei i grunn et lite prosjekt at av det.. Det jeg har gjort med den etter jeg kjøpte den er.. senk pelt av hengerfeste montert åpent filter nye framskjermer u/blink lakkert om bilen i annen farge rieger front leppe ny hekkspioler med bremselys nye lister rundt hele +++ det som gjenstår nå er bytte av toppakning, den er gåen, men fortsatt såpass at jeg kan kjøre med den.. Bilder fra oppussinga ligger her, litt dårlige bilder, tatt med mobil.. fendern/Bimmern til oppussing - Photobucket - Video and Image Hosting skal få tatt noen bedre bilder i helga.. Planene fremover er: mer senk, toning av siderutene og bakrutesenker.. har også planer om turbo kit til vintern igjen:) Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 FØR: ETTER:) litt mer senk nå, og toning av rutene så er jeg fornøyd;) Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Nydelig og perfekt eksemplar av en E34 sedan! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 takker og bokker:D Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Blitt veldig bra den bilen der nå Fredrik:).. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 den var nice^^ men 2-3 ting je ville gjort, bytta grill/nyrer og panser til v8. og fått den enda litt lavere.:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 fin bil :) er det 5*112 på e34? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stygge_Pejder Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 fin bil :) er det 5*112 på e34? 5*120 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 takk for det:) veit ikke om jeg helt har sansen for V8 looket, men lavere skal den bli;) i dag har jeg polert opp kanten på felgene, ble meget forøyd med resultatet.. Etter sterk avfetting, steaming og svampvask Er ikke no problem og se forskjell;) Ferdig, ser nesten ut som crome:D Autosol og en liten poleringsmaskin på luft gjorde susen.. :) Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Pen bil, men tror du det er så lurt å ettermontere en turbo? Jeg tror ikke en rekkesekser blir særlig glad for en turbolader på sine gamle dager. Naboen hadde tidligere en 325i 24v. Han monterte turbo, men det ble aldri noen suksess. Det var ikke så lenge før den motoren tok kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 da har noen gjort noe feil, eller hatt uflaks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 er ikke no problem og ettermontere turbo, må bare passe på og ikke kjøre for høyt trykk når bundelen er orginal, men det holder jo seff ikke evig.. til og begynne med blir det nok bare et turbo kit, og så baller det nok på seg med mer grom deler med tida;) Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Nå må du legge ut noen oppdatteringer her:), vet du har senket bilen og lakkert felgene hehehe Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg