im the bandit Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Hei jeg må bytte bremseskivene foran og bak på min 520 e39 touring. jeg har skrudd noe før i tiden, men aldri byttet skiver er dette vanskelig? og hva må jeg gjøre? på forhånd takk:) Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 løft opp bilen . ta av felger . skru av Bremsekalipper 4 skruer tilsammen av med bremse klosser bremse skiven er festet med en skrue løsne den så er det barre og ta av bremseskiven. husk og vask den nye bremse skive me sprit . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Kjøp også nye skruer for å feste skiva til navet,de koster ingenting,men lever heller ikke evig.. Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg