steinar Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 I går sto jeg å så ut vinduet og venta på at dama skulle gå inn i parkeringshuset. På vei inn i parkeringshuset står det 5 fulle 40åringer og heier på en person i en gammel saab, som plutselig hopper to meter rett fram før den bråstopper og dama må springe til siden for å ikke bli overkjørt. Etter dama mi var ute av fare bruker denne sjåføren ca 3 minutter med fram og tilbakerygging før han klarer å lukeparkere bilen sin i en 5 meter lang luke utenfor anton sport i sandvika. Selvfølgelig med heiende 40åringer rundt. Jeg ringer politiet straks og sier det er en kar som fyllekjører - jeg sier jeg kjenner igjen personen som har kjørt og jeg har registreringsnummeret på bilen. Og gjett hva får jeg beskjed om? "Vi skal se på saken..." !?!??!?! Jeg ser ut vinduet og etter ca 30 minutter har ingen jævla politibil kommet og sett etter mannen som kjørte. ----------------------- Det går ca en halvtime til før samme mannen kommer tilbake - setter seg i bilen igjen sammen med 4 av de andre fulle 40åringene og kjører. På vei ut av parkeringsluka klarer han å kjøre ned et tre! Før han sikk sakker seg videre ut på veien. Når jeg nå ringer politiet så sender de en patrulje... Regner med de har hatt for mye å gjøre med å stoppe alle rånerne med for lave biler og ekstra grøftelys den kvelden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Du skulle sagt at det var en "ungdom i bmw" så hadde de vært der før du hadde fått på tastlåsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 jeg er enig det er forjævelig irrterende dette. de som tross alt har ca 2000% mer kontroll enn de i promille må for en hver pris stanses og bøtlegges for å ha litt ekstra lys på... mens de som er skyld i mer enn 50% av alle ulykkene som skjer her i norge slipper fri :mad: Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 de har nok ikke ressurser til alt da..Og lørdags kvelder generelt sett er det veldig mye slikt,og dem får nok ikke dekka alt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Gå til avisen, det der er jo ikke holdbart... Foresten, så har de resurser til å stå på en vei ute på sotra, der det er 2 biler i timen å ha kontroll med TO biler, ja TO, hallo? Hva er det som sjer.. De står med en talentløs kontroll midt i ingenting her, mens hos deg kan dem ikke ta en fyllakjører.. Ja, skal si dem har prioriteringene på plass...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Hehe, sant det Robert. Har nevnt det før, men stod på en ganske ensom avkjørsel/blindvei og pratet med en kompis. Og tror du ikke det kommer en politibil med 4 stk i og ransaker oss med mer. Politiet gjør helst det de tjener penger på, vet dere. Radarkontroll i en 50-sona på kvelden er mer lønnsomt enn å ta en fyllekjører eller arrestere gærninger som er ute etter bråk på byen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by Jostein de har nok ikke ressurser til alt da..Og lørdags kvelder generelt sett er det veldig mye slikt,og dem får nok ikke dekka alt.. sitter jo og hører litt på streama snuteradio avogtil og merker jo at det er opp og ned. Plutselig kan det være tette, men så er det plutselig nesten helt stille. Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by duxx0 sitter jo og hører litt på streama snuteradio avogtil og merker jo at det er opp og ned. Plutselig kan det være tette, men så er det plutselig nesten helt stille. har en purke-radio,og helgene er de jævli mye ute i husbråk etc..Og biltyveri men det gjelder hele uka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg