zx6r Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 heisan.. fikk en golf gti billig her om dagen som skulle være i grei stand. men det var den nok ikke,det er to bjelker som går på vær sin side av bilen,de som den stål fangeren festes i. den ene bjelken er bulkete+ det er en sprek i den. er det mulig og gjøre noe med det eller er det bare og kaste golfen? regner ikke med at den kommer igjenom eu`n. er ikke mulig pynte lit på den? evt sveise igjen sprekken om det kan hjelpe den med og komme igjennom eu. sånn ser det ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 For en rustholk! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zx6r Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 For en rustholk! er egentlig ganske lite rust på den uten om akkurat det der. den har sikkert vært smelt engang eller noe siden den har sprekt opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas90 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Det er fult mulig å fikse dette, hvis du har lyst til å legge en del timer i det. Har ikke så veldig peiling på det, men en kompis av meg har brukt det siste året på å reparere sånne skader som det, og det er ikke noen liten jobb såvidt jeg har forstått. men er du god i sveising og mekking så har du jo en mulighet for å få fikset dette.;) Siter - 2001 Audi A6 Allroad 2.5 TDI - 1985 VW Golf 1.6 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zx6r Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 okay. takk for svar. for se hva jeg gjør med den,kommer den igjenom med bulker i rammevangen eller må den være helt strøken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Er ikke sikkert det blir lagt merke til på Eu kontroll. Men, en annen ting du skal tenke på er at hvis bilen har vært bulket såpass at ramma på bilen er bøyd e.l. Så har disse mistet sin styrke, selv om du får det rettet opp, og i en krasj stiller du mye dårligere sammenlignet med en lik bil som aldri har vært krasjet. Såfremst ikke bilen er dønn strøken ellers ville jeg brukt den som ressursbil til et bra karroseri.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zx6r Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Er ikke sikkert det blir lagt merke til på Eu kontroll. Men, en annen ting du skal tenke på er at hvis bilen har vært bulket såpass at ramma på bilen er bøyd e.l. Så har disse mistet sin styrke, selv om du får det rettet opp, og i en krasj stiller du mye dårligere sammenlignet med en lik bil som aldri har vært krasjet. Såfremst ikke bilen er dønn strøken ellers ville jeg brukt den som ressursbil til et bra karroseri.. den er nesten rust fri uten om det der. men har funnet ut hvorfor den er bulket,bilen er visst nok ikke org gti og ramme vangen er slått inn for og få plass til motoren sa en som hadde skrud på den før. skjønner ikke vitsen med det men. men regner med og bruke den til delebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Enkelt og se om vangene har blitt bøyd en gang, som oftest sprekk i lakk /rust akkurat i knekken under frontrute / A-stolpe der da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 det går vell ann å skifte døm da.. tror de selge slike på veng.no Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.