Dimension Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Klarte å kollidere med en bil i et kryss der jeg hadde vikeplikt for bilen jeg traff... Lurer på om jeg får igjen noe på forsikringen min. Har Del-Kasko. I dette krysset er det veldig vansklig sikt for bilene som kommer fra høyre. Og jeg kjørte ikke for fort... Noen som vet noe om dette? Siter Citroën Xantia 2.0l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hentet fra IF Bilforsikring - Delkasko Delkasko inneholder ansvarsforsikring. I tillegg får du blant annet forsikring ved tyveri, brann og vindusskade på egen bil. Delkasko dekker: - Brannskade - Eksplosjon, f.eks. sprengningsskade og lynnedslag - Smelteskader på elektrisk anlegg etter kortslutning - Tyveri av selve kjøretøyet og tyveri av fastmontert utstyr fra kjøretøyet - Skade etter tyveriforsøk - Skade som kjøretøyet blir påført i forbindelse med innbrudd eller tyveri - Glassruteskader - knusing og sprekker - Assistanse fra Viking eller Falken i Norden ved driftsstopp, utelåsing, sykdom eller ulykke. (Gjelder ikke snøscooter og terreng mc.) - Skader under ferge- eller togtransport (ikke iland- eller ombordkjøring) Ansvar (inkludert i delkasko) - Personskade på fører og passasjer - Skade på personer utenfor kjøretøyet - Skade påført bygninger og andre gjenstander - Skade påført andre kjøretøyer Edit: Så dersom du er den skyldige kan jeg ikke finne noen grunn til at du skal få igjen noe som helst ifølge utdraget fra IF. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Du får nok ingenting dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 da jeg kræsjet for litt over ett år siden var det på akkurat samme måte, og jeg fikk ingenting dekket :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg