Mpett Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Noen som vet hvor mye det ca koster og rustbehandle og lakkere en hjulbue, samt en liten rustboble på førerdør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Noen som vet hvor mye det ca koster og rustbehandle og lakkere en hjulbue, samt en liten rustboble på førerdør. Æ holder på å jobbe med det samme (er det stasjonsvogn du har å vilken modell?) På mi stasjonsvogn har jeg fådd litt forskjellige priser på verkstedene i Tromsø. Verste var 30-40000kr, men han sa også han ikke var intressert i jobben. Litt mer moderat var dem som sa 25000kr, å dem som sa 17000kr. Men satser på å finne en eller anna "bakgårdslakkerer" til jobben for rundt 10-15000kr. Jeg har rust i begge hjulbuene bak på min stasjonsvogn 99mod. Det er ikke hull, men det er begynt å ruste under hjulbuen på en måte. Så jeg satser på å ta det før det blir hull... Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpett Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 ojoj. er rust som vises på kanten av hjulbuen øverst, en kan brekke litt av. Ser ikke fint ut, så må lakkeres eller noe. Andre er som sagt en rutboble, legger med bilde. gjelder en 98 stv (ikke aktuell bil, kun illustrasjon) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kefirjones Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 ojoj.er rust som vises på kanten av hjulbuen øverst, en kan brekke litt av. Ser ikke fint ut, så må lakkeres eller noe.Andre er som sagt en rutboble, legger med bilde.gjelder en 98 stv(ikke aktuell bil, kun illustrasjon)hei, hvor i landet holder du til og eventuelt har du fått fikset på rustproblemet ditt? jeg kan hjelpe deg med dette problemet for en rimelig penge kke over 10000 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kromlol Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Jeg betalte 6000kr for å få tatt rusten på begge hjulbuene bak, vet ikke hva lakkering av en hjulbue koster da jeg tok hellakkering på min. Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg