lars-frr Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Har begynnt og danne se litt rust under høyre sie på bilen ,, rett under sete omtrent.. Er keen på og få fikset dette så fort som mulig ,, må nok sveise ser det ut som , men det jeg lurte på er om det var noe middel man kunne legge på sli at rusten ikke sprer seg mer ... Og er det dyrt og sveise bort et lite hull og en 5 cm meter rust (hull) eller hva det er ... går som en strek lizzom ,, hvis dere skjønner Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 hadde samme probl. med golfen min.... du kan ha på ovatrollolje på rusten. den omdanner rusten til en hard flate. på min bil fant jeg først et litte hull, men etter jeg begynnte å se på det måtte jeg skifte store deler av gulvet.... et godt råd er å skrape av all tekctyl under bilen og se etter da du har funnet et lite hull.... Lykke til!!!! Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg