Zimmern86 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 har tenkt å kjøpe denne framfangeren til min A3 http://i255.photobucket.com/albums/hh134/zimmern86/a40.jpg Noen som har litt mere peiling enn meg på bestilling, standard at jeg glemmer noe når jeg skal bestille=p Jeg skal ha med / tåkelysholdere m/ lyktespoilere (lyktespoilere menes med at du kan spyle lyktene, denne funksjonen?) Trenger Grill,tåkelys +++ hvis noen har noe innslag? Evt. beregne pris? Mvh Paul Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 du bestemmer selv om du vil ha lyktespylere, dette er en liten klump på fangeren, rett foran/nerfor lyktene.. tåkelysholdere er holdere som passer til originale S3 tåkelys, noe som er ganske greit å ha:) en sånn ca pris med fanger, grill, og carbon leppe... 7000 i norge. Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg