larsry Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Jeg trenger venstre dør til min kadett c 78, for å få den i kjørbar stand. Har leita ei stund uten hell. Er det noen som har ei dør eller vet hvor det er mulig å få tak i? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Opel Motorsport Club eBay: Neue und gebrauchte Elektronikartikel, Autos, Kleidung, Sammlerstücke, Sportartikel und mehr – alles zu günstigen Preisen :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsry Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Takk for linkene! Får satse på at jeg finner der. Synes at det har vært en håpløs oppgave å finne dør. Er kanskje bare meg som er dårlig til å leite. :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Hehe, bare hyggelig. Værdt og ta en titt på svenske skrot sider og. Lagabasen.se - Tänk begagnat först! om jeg ikke tar feil og så kan du titte på annonse siden Blocket.se - Sveriges största Köp & Sälj marknad Hvis det er noe banebil eller noe du lager så selger de glassfiberdører hele tia på eBay: Neue und gebrauchte Elektronikartikel, Autos, Kleidung, Sammlerstücke, Sportartikel und mehr – alles zu günstigen Preisen tror jeg. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 veit at blomdal opel høgg har minst 2 kadetter inne.. værtfall sist eg var der ca 2 uker siden... he he trenger høgre eg ... bare noen småbulker .. lit finere he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg