iCandi Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Morn folks! Her er en ny modd fra meg. Jeg har prøvd meg på nærmest fullbrush denne gangen, men fant ut at jeg ikke får det til før når jeg skulle begyne på tak delen. Så de er en del-brush kan man si. Delene er inspirert av en subaru jeg fant på nettet. Planlegginga ble utført med touchpad og senere perfeksjonert med ny mus. Så fulgte den endeløse skygge- og lys/refleksjon legging før det meste av brushinga var ferdig. Hadde jeg visst hva jeg ga meg ut på ville jeg aldri ha begynt. Men så kom dagen da jeg bestemte meg å gjøre den ferdig. Jeg lagde egen bakgrunn ved hjelp av mye C&P. Så jeg tok den fatt og gjorde bilen ferdig. Så her er den: Original: Modd uten bakgrunnskifte Ferdig modd Vil også takke følgende for WIP watching: - Neonmuffler - Larrizz - Rizor - Christian gaa(er ikke sikker på brukernavn) Si i fra hvis du ikke er på lista;) Enjoy! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Ikke den beste modden fra deg - Hulene går, men bilen står? - Dårlig skygge - Dårlig intercooler Mye småpirk her, og jeg vet at du kan så mye bedre! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Synes du blir bare bedre og bedre du : ) Litt små pirk hær og der, men shit au ! :D Fikk lyst til å prøve og brushe jeg og, altså full brush ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg