CharlzNOR Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en Audi A3 2004 modell.. Har sett meg litt rundt på nett etter LAMBO dører..har funnet fester til rundt 9000nok,Er det dyrt?? Så lurer jeg på hvordan det er å montere noe slikt..er det bare å bruke det gamle chassis festene så skal det funke helt fint,eller må man modifisere å styre en del?Noen som har erfaring fra dette? Tusen takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CharlzNOR Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Sant nok;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en Audi A3 2004 modell.. Har sett meg litt rundt på nett etter LAMBO dører..har funnet fester til rundt 9000nok,Er det dyrt?? Så lurer jeg på hvordan det er å montere noe slikt..er det bare å bruke det gamle chassis festene så skal det funke helt fint,eller må man modifisere å styre en del?Noen som har erfaring fra dette? Tusen takk på forhånd! Bare for å svare på tråden.. ;) JA, du må skjære og sveise en del for å få dette til..:) Du må også fjerne sideblinklysene..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg