Elisabeth Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Er det noen her som kal være med der eller??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 blir vel hvertfall med noen av dagene :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Så bra da! :) Skal du delta i konkurransene?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 hehe, det er klart jeg skal? er jo eneste grunnen til at jeg joiner touren.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 hehe, det er klart jeg skal? er jo eneste grunnen til at jeg joiner touren.. Oki.... Hvor lenge skal du være med da?? Med noen spes leverandør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Kommer nok på de i nærheten, Molde, godt mulig Ålesund ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Satser på å være med fra Moss til Sandnes samt Trondheim, så får vi se, skal opereres i Mai også, så får se åssen formen er osv. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Kommer nok på de i nærheten, Molde, godt mulig Ålesund ;) Da sees vi der da! :) Gleder meg til Ålesund, aldri vært der! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Satser på å være med fra Moss til Sandnes samt Trondheim, så får vi se, skal opereres i Mai også, så får se åssen formen er osv. Så bra da! Noen skal da med! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Så bra da!Noen skal da med! :) Jepp :) Får se om jeg tar hele runda, men blir fort fryktelig langt og dyrt, spesielt opp vestkysten... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Oki.... Hvor lenge skal du være med da??Med noen spes leverandør? spørs hvor mye jeg er med på touren.. deltar i EMMA, og er ikke så mange konker i min klasse.. men blir med som dommer tipper jeg.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Jepp :) Får se om jeg tar hele runda, men blir fort fryktelig langt og dyrt, spesielt opp vestkysten... Bli med hele runda da! :) Det er jo ferie! :) Men ja, det er dyrt å feriere i norge! :( Men jeg gleder meg til vestkysten! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 spørs hvor mye jeg er med på touren.. deltar i EMMA, og er ikke så mange konker i min klasse.. men blir med som dommer tipper jeg.. Så da er du med allikevel da, men som dommer... :) Er det polo'n du konkurerer med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hvis bilen vår blir ferdig er vi med hele runden vi edit: så på datoene så da er vi med Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Bli med hele runda da! :) Det er jo ferie! :) Men ja, det er dyrt å feriere i norge! :( Men jeg gleder meg til vestkysten! :) Å feriere ekke så dyrt nødvendigvis, men når man kjører 2 tonn bil med 2 tonn henger bak, som da totalt blir 4 tonn pluss lengde på 11-12 meter, ca 2 meter i høyde +++ uten sponsorer av diesel og ferje så blir det mildt sagt dyrt ja. Så får se hva som skjer da. Mulig at det dukker opp mystisk mye penger en plass, hvem vet. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg