v-g Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hvis det ikke er R32 ratt og heller ikke R32 seter der, må han få på plass det også. Det er jo SÅ mye bedre både å sitte i og se på. Klart det koster, men jeg trodde det var det som var litt av greia her. Har han byttet instrument "cluster"? Er tak og a, b og c stolper i rett farge? Er det bare fangere, skjørt og grill som er byttet, egentlig? Nei, jeg vet emblemene også er byttet. TA DE AV! Hva med understell og bremser? Det stemmer, jeg har ikke vært på Gatebil. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Jeg har sett den bilen der selv <3 den er fin å se på :) fin lyd :D det var på esso (on the run) på ryen :) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg