golfen86 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 dette har sikkert blit diskutert før men finer ikkje fram men noen som veit ka eg trenger for å få corrado lykter til å passe på golfen min? nåkke mod? eg veit berre at ein må ha ny frontplate men fra ka bil kan eg ta den fra og da passer med coraddo grill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Det letteste er å ta en frontplate fra en Jetta, men frontplate fra en vanlig Golf går også, bare litt ekstra modifisering. Rallye forntplate kommer til å koste skjorta. Det er også litt modofisering for å få lyktene til å sitte uten at det ser jævli ut. Corrado grill tror jeg ikke kommer til å passe på Golf uten at du gjør noe ekstremt. Rett meg hvis jeg tar feil:p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 eg har sett fleire som skriver de har brukt corrado front plate men eg sjønner ikkje heilt at det passer, men ka frontplate ville vert lettest og finest? eg driter i prisen til ein vis grad so lenge det blir bra:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Jeg begynte med dette på bilen min men gadd ikke mer og kjøpte meg rallye front istedenfor.. men jeg brukte jetta frontplate som jeg kappa godt.. har en corrado frontplate liggende hvis du trenger... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Du må forresten ha grillist eller panserforlenger/nedbygger, da Corrado-fronten er smalere enn f.eks. en Rallye-front. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 har alt mangler kunn frontplate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 driver selv å kutter i en Golf frontplate :P Går bra synes jeg :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 har bilder av dette? eller kan du legge inn noen?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 har ikke kamera for tiden desverre.. men skal prøve å få til noen bilder ved annledning :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 hadde vert supert:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 noen som har bilder av ein ombyggd front plate som passer på golf2 med corrado lykter??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg