bklerang Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hei! Jeg har en Vw Passat 03 mod Tdi som har en liten plagsom knirkelyd hver gang jeg svinger. Lyden forsvinner når jeg smører bak rattet, men er bare vekke i en dag ca. jeg synes og at når bilen har blitt kjørt et stykke så er lyden betrakelig mye mindre. Lyden høres ut som en slags gummiknirk..? Noen som har hatt det samme problemet? Vh Bjørn kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 samme på min 98 passat.. håper på tips..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 dra på apoteket og kjøp kanyle og wd40 stikk igjennom alle gummimansjetter i forstillinga fyll opp med wd40 da blir det nok stille Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bladetk Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 det er nok en simring som sitter på rattstammen ganske nær rattet, som er tør. Hadde det samme på min, men ble borte når jeg fikk smurt på rett sted. Kommer lyden inni bilen, er det stor sannsynlighet for at det er dette. Om den kommer utenifra, så gjør som beemerworld skrev over, smør foringene i forstilinga. Siter Audi 100 TQ Banebil under bygging VW Caddy 1.9 1998 [x]VW Passat Stv. 1.9TDI 130 2001 [x]Mercedes Benz 190E 2.0 1988 Passat'en min;VW Passat Stv. 1.9TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bklerang Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Okey. Det hørtes ud som en idet.. Må jeg ta av rattet? Eller holder det med og ta av dekselet bak rattet? Hvordan gjorde du det? Hilsen Bjørn Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bklerang Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 det er nok en simring som sitter på rattstammen ganske nær rattet, som er tør. Hadde det samme på min, men ble borte når jeg fikk smurt på rett sted. Kommer lyden inni bilen, er det stor sannsynlighet for at det er dette. Om den kommer utenifra, så gjør som beemerworld skrev over, smør foringene i forstilinga. Okey. Må jeg ta av rattet for å klare å smøre på rette plass? Brukte du fett? Hvordan gjorde du det? Vennlig hilsen Bjørn Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg