Luups Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Endelig, skal jeg kjøpe min første lupo! *etterlengtet* :D Men hva skal jeg passe på å se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Det kommer vel litt an på hva du er på jakt etter. I utgangspunktet gjelder noen regler for ethvert bilkjøp. Km -stand. Stemmer den? Servicehefte / godt vedlikeholdt? Hvilke eiere har hatt bilen før. Mange eiere? Voksne/unge/entusiaster? Pris? Lykke til uansett! Ikke ha hastverk og prøv å ta deg tid til å finne det du er på jakt etter. Vurderer du å ta inn bil fra utlandet? Utvalget i Tyskland på Lupo er MYE større enn her hjemme. Husker jeg riktig finnes det ca.2500 biler i Tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luups Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Takk for svar! Har funnet en jeg skal se på, er det noen vanlige svakheter ved lupoer, eller ting jeg bør være obs på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Er den senka så bør du høre om drivakslene bråker/tar borti over dumper.. Du bør også sjekke om vannpumpa er bytta, de orginale har en plastdel som for blir sliten.. De uorginale/nyere har byttet denne delen med en lik metalldel som holder lengre.. Andre ting som går fort kan være kabelen til panserlåsen.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luups Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Takk for svar! Blir sikkert å dra å se på den i helgen. Så om noen kommer på noe mer, får dere rope ut! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Mener jeg har lest på den engelske Lupo klubben at gass -boksen kan slites i stykker på en del modeller. Altså boksen der gasspedalen er festet/sveiset fast. Ellers har jeg vel lest om noen som har lekasjer i soltak og lister. Men generelt er det en bil med lite problemer, hvis jeg har forstått det riktig. (Håper også det er sant.....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg