jørn bergflødt Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Er det noen der ute son har no styling til A4 Avant 98?? Hvite baklys for eksempel eller no annet. Åpen for forslag!! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Har en DTM leppe i karbon...helt ny Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Sitat Originally posted by ChrisDude Har en DTM leppe i karbon...helt ny Fet Hjemmeside. Kul Passat. Hardu no bilde a leppa og hva skal du ha for den eventuellt a?? Hvilket merke er det??:eek: Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Sitat Originally posted by jørn bergflødt Fet Hjemmeside. Kul Passat. Hardu no bilde a leppa og hva skal du ha for den eventuellt a?? Hvilket merke er det??:eek: Takker;) Fikk montert de nye Xenon lysa minne i går så da er jeg klar for høst mørket Merke er Kerscher, ga 2800.- ink frakt for den så jeg hadde håpet og få omtrent det samme for den hvis jeg ikke får retunert den. Ser slik ut montert på bilen Kan også få tatt bilde av den ikke montert også hvis ønskelig Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Sitat Originally posted by ChrisDude Takker;) Fikk montert de nye Xenon lysa minne i går så da er jeg klar for høst mørket Merke er Kerscher, ga 2800.- ink frakt for den så jeg hadde håpet og få omtrent det samme for den hvis jeg ikke får retunert den. Ser slik ut montert på bilen Kan også få tatt bilde av den ikke montert også hvis ønskelig Men detta er jo den nye A4`n da?? Xenon ja. SYnd det er så dyrt. Men rått er det Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Bildet var noe jeg fant bare, bestilte til en 99 så da håper jeg den passer til en 99 også. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Hei Jeg har senkesett og sportsinteriør til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Ta en titt her! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Sitat Originally posted by Donald Hei Jeg har senkesett og sportsinteriør til salgs! Senkesett? Fjører eller m dempere og alt?? pris?? Sportsint er det i den fra før.. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Sitat Originally posted by espen Ta en titt her! Takk espen!! Mye pent der. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Sitat Originally posted by espen Ta en titt her! Finnes det kun til Turbo utgaver av A4 der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Snakk med Kjartan - hvis det finnes så skaffer han det :cool: Det er et par dager til han åpner "på ordentlig" enda men det meste er klart. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg