luigi Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 har kobla boostcontroller på min b230AT. men plages litt. d som skjer er: bilen nøkker. (virker som den får for lite bensin) turboen lader mindre trøkk når motoren kommer opp i turtall. (hull på noen slanger?) viss jeg skrur helt opp skyter/ spytter/ hakker. vetta faen va som skjer! og det er tre nipler på boostcontrollern. hvor skal den siste? altså den som er i mitten på min controller. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Den siste nippelen er i allefall ut i friluft! Men grunnen til at du mister trykk kan være selve ventilen. Disse er kjent for å lekke, i allefall når man kommer opp i litt trykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 mitt andre problem er at jeg mista trykk før jeg monterte boostcontrollern.... hva er det som gjør det? Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 må blende den siste tappen,eller koble til en trykkmåler. Vanlig at den mister litt trykk hvis du har kjørt den ut å skal gire. Blir mindre motstand da vettu:) Hvis du skjønnte den? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hehe:P viss jeg blinder den siste tappen har jo ikke boostcontrollern noe og si :P ja men før når jeg ga på og tok han helt ut på registre så mista jeg ikke trykket... den blei slik etter at jeg kjørte til Tromsø.. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 nå er jeg nesten blind da.men det ser ut som de slange klemmene dine er for små.ser ikke ut som de strammer bra nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 nå er jeg nesten blind da.men det ser ut som de slange klemmene dine er for små.ser ikke ut som de strammer bra nok slange klemmene sitter som støpt! var di minste jeg fant! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg