plogenA4 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Var ute å lekte meg med håndbrekken her en dag og klarte å gli rett inn i hjørnet på en fortauskant på en busslomme. Kanten traff felgen min og gjorde at den skyva som holder dekket ble løst. Hva skal til for å fikse dette? Det fungerer helt fint å kjøre, men det høres at det er noe galt. Er dette dyrt og fikse? Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Løsna spindelen? Fra hva da? Bærearmene? Eller var det noe på felgen som løsna? Bulk i felg? Nå vet ikke jeg hva "skyva" er, utdyp deg litt mer. Ikke lett å svare på det spørsmålet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Løsna spindelen? Fra hva da? Bærearmene? Eller var det noe på felgen som løsna? Bulk i felg? Nå vet ikke jeg hva "skyva" er, utdyp deg litt mer. Ikke lett å svare på det spørsmålet. Aner ikke helt hva det er jeg. Felgen fikk seg en smell ja. Kan vel si det slik at den skyva som holder dekket ikke henger stivt. Altså der du setter boltene. Den kan jeg bevege ca 1cm til siden. Dette skjedde etter smellen. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Bilde sier mere en 1000 ord Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 hjulnavet som er løst eller? sjønner ikke helt hva du mener. Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hvis du jekker opp bilen og rugler på dekket hva skjer da ?? kan du flytte på hele dekket eller Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonna Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 kanke være endeleddet da.. hvis det fikk seg en trykk og var dårlig ifra føra.. gikk fint på min hvertfall og jeg kjørte ikke på no fortauskant:eddie :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 hvis du jekker opp bilen og rugler på dekket hva skjer da ?? kan du flytte på hele dekket eller Ja, hele dritten er løs. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg