stene Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Kjørelys er litt svakere enn nærlys. Dette fordi det står en motstand på kjørelys ledningen. Så kommer spørsmålet, noen som vet hvoooor på ledningen den sitter? Har xenon, og fikk beskjed om at voltstyrken i nærlysene mine er svakere pga. en motstand. Xenon blinker pga. dette på kjørelys. Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Har du bruk for xenon på kjørelysa da ? Regner med at du vrir på bryteren til vanlig nærlys når det mørkner på... Skal du bruke xenon på kjørelys er nok et eget rele veien og gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Når jeg starter kommer kjørelys på. Da blinker xenon. Dette er upraktisk. Derfor vil jeg finne motstanden, som jeg har opplyst. Alt annet er uinterisant. Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg