Northern Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Jeg titter lett etter styling til min mk2 og har falt for RS som de fleste andre. Har derimot vanskeligheter med å finne norske nettsteder som selger det jeg er ute etter. Fant en engelskside som ser ut til å ha mye bra ESP Design - Car Air Filters, Brakes, Suspension & Top Quality Exhausts - ESP Design Ltd Noen som har kjøpt fra utlandet, eller har forslag til norske forhandlere? Vil først å fremt bytte grill og montere bak spoiler på min kombi Siter * 97' mondeo 2.0l ghia kombi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Du får helt lik grill på Ford for noen hundrelapper. Den er riktignok i plast, men utseendet er det samme. Og stålgrillene har lett for å ruste. Be om en grill til 99 eller 2000 modell Mondeo. Er to deler Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg