urutt Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Spilleren min ble omsider sendt i går, etter litt omogmen med kredittkortet. :) Den har nå kommet seg gjennom tre stater og videre helt til Danmark, på nøyaktig 24 timer.Så satser på å ha den til helga, egentlig. Går visst fort når det først begynner i alle fall! :) Fra Sonicelectronix? Noen som har bestilt derfra i det siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 bestilte dærfra på mandag, betalte da også, men har stått Pending Payment på statusen siden da. er de trege med å sende? eller er det jeg som har jort noe feil? er helt elendig i engelsk selv :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Tok over en uke før de greide å verifisere kortet mitt i alle fall... Men pakken ble sendt samme dag som det skjedde, og jeg hadde pakken levert på døren 2 1/2 døgn senere! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Fra Sonicelectronix? Noen som har bestilt derfra i det siste? Fra Sonicelectronix ja ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urutt Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Fra Sonicelectronix ja ;) De siste dagene eller? Jeg bestilte sist tirsdag, og den står ennå til "International Verification"..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 De siste dagene eller? Jeg bestilte sist tirsdag, og den står ennå til "International Verification"..? Har pengene blitt trekt fra kontoen? sjekk de, hvis ikke da må du sende en mail! kan hende de har sjedd feil som med min bestilling så jeg måtte betale via wire tranfer :) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urutt Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Har pengene blitt trekt fra kontoen? sjekk de, hvis ikke da må du sende en mail! kan hende de har sjedd feil som med min bestilling så jeg måtte betale via wire tranfer :) Nei.. Har sendt de oppimot 10 mail for å avbestille ordren, men ingen svar :( Jeg har ikke bestilt for nok til å betale med wire transfer, det var vel 500 dollar..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Nei.. Har sendt de oppimot 10 mail for å avbestille ordren, men ingen svar :( Jeg har ikke bestilt for nok til å betale med wire transfer, det var vel 500 dollar..? De er litt trege i å svare! pluss at jeg de er 6timer bak oss(vil jeg tro) wire tranfer er bare overføring som du gjør via nettbanken din! ser ikke grunn til at det skal være sånn at du kan overføre minst 500dollar :) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Om du kjenner noen som har IP-telefoni, er det like greit å ringe de, for øvrig! :) men du må ringe etter klokken syv på kvelden da! ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Fikk du spilleren din no? tok de lang tid? Anlegge mitt ble sendt til meg idag. Gleder meg til å få de :P Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Tok vel ca. ti dager før kortet ble verifisert, spilleren ble sendt samme dag, deretter tok det 2 1/2 døgn fra USA til den ble levert på døra :) moms-regninga tok enda noen uker før den ankom.. ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg