Knudsen81 Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 heisann!! Kanskje dere kan hjelpe?? Coach'n fikk plutselig problemer her igår begynte med at den stoppet noen ganger og idag når jeg skulle starte kom det bare sinnsykt med røyk/eksos så stoppet den igjen... noen idè hva det kan være?? Fikk litt følelsen av at dieselpumpa har gått!! Hvis så... ville det ikke være problemer og få startet den i det hele tatt da?? K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davelaruedrum Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Sjekket veske-nivået? Jeg har samme problemet, men litt vœrre tror jeg nok. Kan vœre fordi eksosen min har rusta av??? hehe Topp pakningen?? Synd at det ikke er noen som jobber på slike biler....spesielt i Oslo området....!!!!!! Veldig, veldig skuffende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg