ost_ost_89 Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Jeg har kjøpt meg en ny Pioneer spiller og iso-overgang til min BMW E46. Har montert spilleren og sjekket at alle høytalerkablene er på riktig sted i kontakten, men får like vel ikke noe lyd i det hele tatt... Det er strøm på spilleren og cden snurrer. Prøvde å montere tilbake til den originale spilleren, og den fungerte fint :S Noen som kan hjelpe?:smilbmw: Siter BMW - The Ultimate Driving Machine '02 BMW 320Ci '65 Ford Taunus 17M '95 Ford Mondeo V6 2.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 det er tilfeldigvis ikke en "mute" knapp som er på.....hmmm virket litt rart....hadde jeg vert deg tror jeg ville prøvd å lagt opp ny strømkabel og minuskabel til spiller..og så kobla på høytaler kablene for og så teste da....kan være det er noe feil med spiller og?:S hmmm... Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_EikerAudio Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Prøv spilleren i en annen bil og se om det er det samme problemet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg