Thilip Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Ble bra dette :D Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 takker:) hehe det er heftig kamera og litt photoshop;) hun jeg dater litt skal bli fotograf ;) kameraet kosta 16 lapper tror jeg hehe...må jo utnyte det hehe;) skal legge ut flere:D Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ble litt for mørke synes nå jeg..:) Men er bilen som den var før du kræsja den?:) Tenker på sota lykter og front? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 hehe det var litt vanskelig med grå himmel og grå bil.. men vi skal ta flere bilder:) hehe.. njaa alt var som det var utenom soting på lykter og stripa i ruta... de klarte og ta ruta hehe.. så fikk ny:D men de lakkerte fronten som den var :) Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 hehe det var litt vanskelig med grå himmel og grå bil.. men vi skal ta flere bilder:) hehe.. njaa alt var som det var utenom soting på lykter og stripa i ruta... de klarte og ta ruta hehe.. så fikk ny:D men de lakkerte fronten som den var :) Ok, du var heldig som fikk lakka fronten som den var da!:D Ble tøft det!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 ja det var deilig ass... bli litt overasket jeg ass.. men den skulle være som den var hehe:) da ble det proft også :D takk:) er fornøyd jeg ass.. eneste som er nå er soting av ruter :) Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaSilva Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Rå bilder i denne tråden! - Hva har du gjort med dem og hvilket kamera/objektiv er brukt ? Fet bil forresten ;) hehe, Soting av rutene ligger i planene mine også hva betaler du for alle rutene med 5% utførelse ? Siter "If She Was a Car I'd Put Her Legs In The Air Like The Doors Of a Murcielago" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 dasker opp noemn bilder jeg:) lenge siden det har skjedd noe her nå gitt:P de 2 første bildene er tatt med canon EOS 40d objektiv er jeg usikker på... kosta visst 5-6k hehe... dama sitt utstyr dette:) disse har hun også mekka på i photoshopp, aner ikke hva hun har gjort:P Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 så kommer min bilder hehe:) kamera jeg har er Canon EOS 450d..med objektivet som fulgte med i kittet 18-55mm. jeg bruker picasa til og små redigere:) litt vinter bilder:) kommer nok mer hehe.. elsker og ta bilder :D:D Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 peen bil men du bruker liiiitt mye kontraster på noen bilder hehe Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 takk:) ja veit... synes det er litt fett jeg:) de to siste der.... Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigillum Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Faen å fet bilen din er...hehe, savner børsa mi jeg:( Er du fornøyd med den så langt?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnold90 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 hva heter felgene du har? de var bare insane:) pris`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg