Gå til innhold

Tungstartet

Ranger emnet

245tic

Anbefalte innlegg

Jeg har en audi 100 2,3E, hadde problemer med bensin pumpen, så fikk jeg fikset den med å legge opp en bryter til pumpa av å på (SIKKERT IKKE BRA?) men den gikk helt fint litt helt til den begynte å fuske på bånn gass og hvis jeg stopper den når den er varm tenner den ikke litt en gang.Så venter jeg til bilen blir kald da starter den etter par tre sek på starteren.. Noen som vet eller har vært borti denne feilen???

Takker for svar

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en audi 100 2,3E, hadde problemer med bensin pumpen, så fikk jeg fikset den med å legge opp en bryter til pumpa av å på (SIKKERT IKKE BRA?) men den gikk helt fint litt helt til den begynte å fuske på bånn gass og hvis jeg stopper den når den er varm tenner den ikke litt en gang.Så venter jeg til bilen blir kald da starter den etter par tre sek på starteren.. Noen som vet eller har vært borti denne feilen???

Takker for svar

Mekanisk/elektrisk innsprøytning feks.: Ke-jetronic?

Hva var problemet med bensinpumpa?

Om problemet kommer når du trenger mye bensin, så ville jeg sagt problemer med bensintilførselen.

Stopper motoren på 4000 r/min feks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekanisk/elektrisk innsprøytning feks.: Ke-jetronic?

Hva var problemet med bensinpumpa?

Om problemet kommer når du trenger mye bensin, så ville jeg sagt problemer med bensintilførselen.

Stopper motoren på 4000 r/min feks.?

K.jetronic ja... Pumpa ville ikke gå pga brudd på en ledning et sted så jeg la konstant strøm med bryter (men har en mistanke på at pumpa begynner å bli sliten) . den dør ut på 4000r/min ca ja fusker å står i, også hvis jeg stopper den å går inn i en butikk for eks.. så er den helt død når jeg vrir på starteren er ikke antydning til tenning heller..

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rs4 Skjønner problemet ditt har den pumpa til 3000 jeg å....

men jeg ville tatt sjangsen på å byttet den ut for det liggner veldig på akurat de problemene jeg hadde med min før den kuttet helt ut å fungere. etter at jeg byttet den så har jeg ikke hatt noe problem :rs4

- 1997 Honda CRX Del Sol - til salgs

X 1997 Audi A4 1,9TDR Quattro - solgt

x 1991 Audi RS 100 2,3 - solgt

Fire Ringer Fem Høll!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider