Kvilt Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 kunne tenkt meg å se hvordan bilen ble med flaggmotiv eller flammemotiv på! noen som greie på dette så hadde jeg hvert evig takknemmlig;) kunne også prøv å sette på en vinge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l0Ff_ Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Noe slik? imo ville jeg holdt den så clean som mulig, mye penere (altså slik som den er på original bildet) :) :P Siter Mvh l0Ff > 74' Opel Manta Berlinetta "Stuntbilen" > 84' Opel Corsa "Casanova" X 98' Honda Civic "Japsepinnen" X 91' VW Golf "Fuglespisern" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Noe slik? imo ville jeg holdt den så clean som mulig, mye penere (altså slik som den er på original bildet) :) :P takk for forslag:) den er vel penest når den er clean, men nesten alle cab`ene ser da like ut:p hadde vært kult å prøve noe nytt også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Ikke noe flamme tull, men vil du prøve noe nytt? Todelt lakk elns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg