vectra98 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 har tenkt å kjøpe meg arbeidsbil. Hva burde jeg velge mellom hiace 2004mod 4wd og transporter 2005mod 4wd? Hadde bestemt meg for hiacen, men er usikker nå.. Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v_242_tic Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 bare og få kjøpt seg hiace, det har jeg:) super god bil Siter 244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt! 242 79-mod(prosjekt) 945 isbil,bur,esab sperre. o4 toyota shiheis 4x4 d4d. http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roystka Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hiace er jo en kjempe slite sterk bil..ville abselutt gått for toyotaen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 har hørt med andre også, mener også at hiacen er veldig slite sterk og "trofast"! Brodern får seg snart helt ny hiace, men det blir litt for dyrt for meg.. Så nå har jeg reservert den hiacen jeg tenkte på, skal å hente den om 14 dager, hvis lånet går i orden da:-) synes dere det er mye støy i hiacen? har tenkt å lydisolere den litt.. Noen som har gjort det? Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Største problem med Hiace er å få taki karroseri deler til en ok pris, prisene enkelte krever f.eks for en bakluke er høy. Eller hva syns du om 8000kr for en brukt bakluke og fanger fra en 10 år gammel bil? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 skal ha kasko på bilen siden den er så ny, så akkurat det tenker jeg ikke så heftig på.. Men å få tak i billig bakluke tror jeg ikke er noe problem.. (har ikke prøvd. men d må vel finnes en eller annen der ute)! Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Slenger meg på her jeg! Noen som vet hvor man får tak i spoiler til hiace? En kamerat av meg trenger det;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Slenger meg på her jeg! Noen som vet hvor man får tak i spoiler til hiace? En kamerat av meg trenger det;) hva mener du med spoiler?? bakrutespoiler?? Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Jess;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Arctic Trucks De har mye snop til hiacen, men fant ikke noe spoilere desverre. Men blir nok Vinsj, krok og asylmottak på meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Arctic Trucks De har mye snop til hiacen, men fant ikke noe spoilere desverre. Men blir nok Vinsj, krok og asylmottak på meg Hva må du betale for asylmottaket fra arctic trucks?? Og hvordan blir det å få det godkjent?? Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg